Musiqa

Lil Peep - beamer boy (Official Video)

Listen to CALIFORNIA GIRLS - lilpeep.ffm.to/californiagirls
Video by Emma Harris

Subscribe to the Lil Peep UZtop channel: uztop.info/cd/0gOw4iy-6HwO01q-gA1B0Q.html

Follow Lil Peep --
Website: lilpeep.com/
Instagram: lilpeep
Facebook: lilpeepmusic
Twitter: lilpeep
Spotify: open.spotify.com/artist/2kCcBybjl3SAtIcwdWpUe3?si=A6zpaVL-SgKrcupqr5ueMQ
Apple Music: music.apple.com/us/artist/lil-peep/1077454941
Amazon Music: music.amazon.com/artists/B01NCBEEBR/lil-peep
UZtop Music: uztop.info/cd/0gOw4iy-6HwO01q-gA1B0Q.html
Deezer: www.deezer.com/en/artist/11420468
Lyrics:
[Intro]
Man, I don't know what the fuck goin' on lately, bro
Everybody actin' real different and shit
Ain't nobody, nobody was talkin' to me like a few months ago
And now everybody hittin' my phone up and shit
[Verse]
I'm a mothafuckin' Schema' boy, I'm a dreamer boy
I love a girl that don't even fuckin' need a boy
Baby, I'm a beamer boy, I need a beamer, boy
I want a Z3, that's a two-seater, boy
Okay, I pull my cash out, shawty pass out
Take her ass out, then I spaz out
Okay, yeah, I hit that, shawty, get back
I got death notes, where my list at?
Yeah, I'm in my zone now, I put my phone down
I'm on my own now, I'm on my own now
Ya girl, she wanna go down on a real one
I hit JGRXXN, like "What's the deal bruh?"
You see me doin' shows now, I'm a pro now
I got hoes now and I got some dough now
But they don't wanna hear that, they want that real shit
They want that "drug talk," that "I can't feel shit"
I'm never comin' home now, all alone now
Can't let my bros down, can't let my bros down
I feel like I'm a no one, that's what they told me
I'ma show ya, baby, I was chosen, ayy
[Verse]
I'm a mothafuckin' Schema' boy, I'm a dreamer boy
I love a girl that don't even fuckin' need a boy
Baby, I'm a beamer boy, I need a beamer, boy
I want a Z3, that's a two-seater, boy
Okay, I pull my cash out, shawty pass out
Take her ass out, then I spaz out
Okay, yeah, I hit that, shawty, get back
I got death notes, where my list at?
Yeah, I'm in my zone now, I put my phone down
I'm on my own now, I'm on my own now
Ya girl, she wanna go down on a real one
I hit JGRXXN, like "What's the deal bruh?"
You see me doin' shows now, I'm a pro now
I got hoes now and I got some dough now
But they don't wanna hear that, they want that real shit
They want that "drug talk," that "I can't feel shit"
I'm never comin' home now, all alone now
Can't let my bros down, can't let my bros down
I feel like I'm a no one, that's what they told me
I'ma show ya, baby, I was chosen, ayy
[Outro]
Beamer boy

Fikrlar 

  1. Elizabeth Gyurica

    Elizabeth Gyurica

    2 soat oldin

    Good on 420

  2. Mikasa Ackerman lover

    Mikasa Ackerman lover

    3 soat oldin

    miss u

  3. Aaron 8YZERO

    Aaron 8YZERO

    7 soat oldin

    Man, I don't know what the fuck goin' on lately, bro Everybody actin' real different and shit Ain't nobody, nobody was talkin' to me, like, a few months ago And now everybody hittin' my phone up and shit I'm a motherfuckin' Schema' boy, I'm a dreamer boy I love a girl that don't even fuckin' need a boy Baby, I'm a Beamer boy, I need a Beamer, boy I want a Z3, that's a two-seater, boy Okay, I pull my cash out, shawty pass out Take her ass out, then I spaz out Okay, yeah I hit that, shawty, get back I got death notes, where my list at? Yeah, I'm in my zone now, I put my phone down I'm on my own now, I'm on my own now Ya girl, she wanna go down on a real one I hit JGRXXN, like, "What's the deal, bruh?" You see me doin' shows now, I'm a pro now I got hoes now and I got some dough now But they don't wanna hear that, they want that real shit They want that drug talk, that, "I can't feel" shit I'm never comin' home now, all alone now Can't let my bros down, can't let my bros down I feel like I'm a no one, that's what they told me I'ma show ya, baby, I was chosen, ayy I'm a motherfuckin' Schema' boy, I'm a dreamer boy I love a girl that don't even fuckin' need a boy Baby, I'm a Beamer boy, I need a Beamer, boy I want a Z3, that's a two-seater boy Okay, I pull my cash out, shawty pass out Take her ass out, then I spaz out Okay, yeah I hit that, shawty, get back I got death notes, where my list at? Yeah, I'm in my zone now, I put my phone down I'm on my own now, I'm on my own now Ya girl, she wanna go down on a real one I hit JGRXXN like, "What's the deal, bruh?" You see me doin' shows now, I'm a pro now I got hoes now and I got some dough now But they don't wanna hear that, they want that real shit They want that drug talk, that, "I can't feel" shit I'm never comin' home now, all alone now Can't let my bros down, can't let my bros down I feel like I'm a no one, that's what they told me I'ma show ya, baby, I was chosen, ayy Beamer boy forever lil peep

  4. י

    י

    8 soat oldin

    I like how his bro is just chilling there

  5. SraczQ

    SraczQ

    8 soat oldin

    juz nie zapalisz jointa

  6. Joshua Carrizales

    Joshua Carrizales

    8 soat oldin

    R.I.P Gus You where My idol

  7. Yanara Ortega

    Yanara Ortega

    8 soat oldin

    sheeeeesh

  8. REXER 23

    REXER 23

    9 soat oldin

    420 love you ma nigga today is for u

  9. blankboy.2002

    blankboy.2002

    9 soat oldin

    damn Peep, your Russian doomer vibe was recognized by UZtop *look at the subtitles*

    • blankboy.2002

      blankboy.2002

      9 soat oldin

      RIP PEEP

  10. JOHN JACOBO GOMEZ HENAO

    JOHN JACOBO GOMEZ HENAO

    10 soat oldin

    peep dont dead

  11. Pepzinho

    Pepzinho

    14 soat oldin

    rip

  12. _ нут _

    _ нут _

    17 soat oldin

    Братан, хватит бухать) возвращайся, мы любим тебя

  13. Violet Greenleaf

    Violet Greenleaf

    22 soat oldin

    🌻🌃

  14. Tyler Davis

    Tyler Davis

    Kun oldin

    I think his mom typed the text lol. RIP Peep

  15. JUANCITØ776

    JUANCITØ776

    Kun oldin

    Esmock weed x lil peep✌😖😝💔🇦🇷

  16. Kevin Rose

    Kevin Rose

    Kun oldin

    R.I.P LIL PEEP 1996-2017🕊️💙🕊️

    • comiocudequemleu rsrs

      comiocudequemleu rsrs

      8 soat oldin

      Broken 💔 :(

  17. Don-ikeru

    Don-ikeru

    Kun oldin

    Who hears this in 2021 sorry if you don't understand a fucking shit but I am from Mexico and I don't know a fucking shit about English and I use a translator: v

  18. Elena

    Elena

    Kun oldin

    My favourite song 💔🥺

  19. SraczQ

    SraczQ

    Kun oldin

    zajebiste

  20. Toni Skinn

    Toni Skinn

    Kun oldin

    Love you ❤

  21. Branden Slade

    Branden Slade

    Kun oldin

    The first peep song I learned ahh memories

  22. HondaAholic

    HondaAholic

    Kun oldin

    Was this reuploaded?

  23. Yeah_right

    Yeah_right

    Kun oldin

    **dead tweaking** .....ok sry rip bro

  24. Damian Valencia

    Damian Valencia

    Kun oldin

    If you still watching this in 2021 you a boss

  25. Android play

    Android play

    Kun oldin

    ; )

  26. gm 2021

    gm 2021

    Kun oldin

    uztop.info/my/video/anSIg5uUaMmrhYk

  27. LOVE- 83

    LOVE- 83

    Kun oldin

    04:19:202:1 Ummm Vicky Is Public enemy #1

  28. Rxd Rxses

    Rxd Rxses

    Kun oldin

    sadly this song has only 4mil viewers.

  29. rerection

    rerection

    Kun oldin

    Lil peep was sooo underratet

  30. Alberto Ponce

    Alberto Ponce

    Kun oldin

    Siento como si este compa estuviera vivo

  31. Fernanda Vilela

    Fernanda Vilela

    Kun oldin

    Please come back in the morning, I need you :))

  32. Backwood Brian

    Backwood Brian

    Kun oldin

    I love this one bro really helped me through the hard times

  33. Patricia Hernández

    Patricia Hernández

    2 kun oldin

    Baby hope you're happy wherever you are

  34. Vanessa Bowden

    Vanessa Bowden

    2 kun oldin

    3 years and still jaming out

  35. MQTSG

    MQTSG

    2 kun oldin

    "i love a girl don't even fuckin need a boy" rip peep man 💔💔

  36. Lil reza13

    Lil reza13

    2 kun oldin

    Lllllliiiiilllpep

  37. Kadin Woodby

    Kadin Woodby

    2 kun oldin

    When im depressed i listen to the song

    • Kadin Woodby

      Kadin Woodby

      2 kun oldin

      (Gf broke up with me)

  38. Adrian zanutto

    Adrian zanutto

    2 kun oldin

    Brazil

  39. lewis quinlivan

    lewis quinlivan

    2 kun oldin

    Rest in perfect paradise kid 💙

  40. Ytalo Hoia

    Ytalo Hoia

    2 kun oldin

    😔😔

  41. Eduardo Valdez

    Eduardo Valdez

    2 kun oldin

    0:53 sheeesh

  42. Sy •

    Sy •

    2 kun oldin

    :(

  43. Luv

    Luv

    2 kun oldin

    This song hits different

  44. Kalomoises

    Kalomoises

    3 kun oldin

    Ya no puedo esperar que termine la cuarentena para poder ir a uno de sus conciertos

    • hades

      hades

      2 kun oldin

      siento que haya muerto, pero su legado artístico sobrevive.

  45. bubbles bubbles

    bubbles bubbles

    3 kun oldin

    This music SUCKS!!

  46. SANOJ

    SANOJ

    3 kun oldin

    Ive heard this song so many times, but this is the first time seeing the video. Ima enjoy this

  47. needx

    needx

    3 kun oldin

    Peep vc disse que voltaria pela manha :(

  48. Memetan

    Memetan

    3 kun oldin

    We miss you gus.

  49. Jon k

    Jon k

    3 kun oldin

    miss you stace

  50. skrt 2

    skrt 2

    3 kun oldin

    🔥🔥

  51. Faay Mohamed

    Faay Mohamed

    3 kun oldin

    😞

  52. Imer Coaguila Patiño

    Imer Coaguila Patiño

    3 kun oldin

    People only miss after someone's death

  53. 1234sss

    1234sss

    3 kun oldin

    lil peep was big, but he was totally underrated. people who dont really like "mainstream music" did not give him enough credit. this dude was a straight up phenomenon, a personification of the contemporary zeitgeist, he is the definition of the 2010s, and the standoffish underground scene will come to appreciate that in the decades to come

    • pcmasterrace

      pcmasterrace

      3 soat oldin

      @Dr Gilbert Green wise words bro

    • Dr Gilbert Green

      Dr Gilbert Green

      2 kun oldin

      this era of music, the 2016-17 underground scene was a phenomenon, Lil peep was one of the stars he is a phenomenon his music is amazing. so amazing. I grew up with this music like so many others.envelopedbusinessphenomenon which killed the scene instantly. This was so painful. 3 years on as I'm turning 15 I'm only now beginning to feel an ounce of clarity and hope when I think of the music and scene that I loved so deeply. I believe that Lil Peep and his contemporaries music and short lived story will go on for years and years, there will always be someone out their who appreciates the music, there will always be someone listening and in love with the music as much as we are. Lil Peep will live on.

    • Andrei Tabacaru

      Andrei Tabacaru

      2 kun oldin

      Lmmao no he wasn't stop with that philosophical bullshit

  54. Demitri earth

    Demitri earth

    3 kun oldin

    It's been so long since I have heard this song I stopped listening when he passed and every now and then I listen to like nose ring or something but ..omg this he amazing

  55. Sanya Avinov

    Sanya Avinov

    3 kun oldin

    Маленький Пип жив! Пока мы слушаем его музыку 🥰. Он навсегда останется в моём сердце💔

    • Devendra Raturi

      Devendra Raturi

      Kun oldin

      B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 ..👍 Clickhere : livegirls19. com !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候1 1618816773

  56. Chupa Aqui

    Chupa Aqui

    4 kun oldin

    Lenda

  57. DOLAMOR

    DOLAMOR

    4 kun oldin

    Люблю и делаю эмо рэп

  58. Avery Hines

    Avery Hines

    4 kun oldin

    Nobody can do this video justice like you peep long live the greatest

  59. LightningPlayz

    LightningPlayz

    4 kun oldin

    Is it just me or is it as soon as I listen to rap music all of them die a few months before :/

  60. Poppy Pandora

    Poppy Pandora

    4 kun oldin

    I wish we'd met.

  61. adrifay

    adrifay

    4 kun oldin

    ❤️🍃🌹

  62. santiago medina

    santiago medina

    4 kun oldin

    Te extraño😢

  63. benjamin guerrero

    benjamin guerrero

    4 kun oldin

    Que chileno escuchando lil ¿? "" "

    • Isa Carmona

      Isa Carmona

      4 kun oldin

      Yo mexicana xd

  64. Mia Renteria

    Mia Renteria

    4 kun oldin

    this one of the first songs i heard when i first started listening to peep

  65. Prodby. SΛТUЯЛ

    Prodby. SΛТUЯЛ

    4 kun oldin

    I’m here to keep his legacy alive 😔 imma keep doing my peep beats for anyone that misses him or just wants to vibe 🦇

  66. Fabiana Roque

    Fabiana Roque

    4 kun oldin

    Love lil peep

  67. ERIKGWK

    ERIKGWK

    4 kun oldin

    His best song

  68. loluwa

    loluwa

    4 kun oldin

    Polska????

  69. Drunk Roku

    Drunk Roku

    4 kun oldin

    uztop.info/my/video/m5eCp7iXoKa7gZs

  70. KarzeleQ

    KarzeleQ

    4 kun oldin

    Leave a candle in comment for lil peep [*]

  71. m

    m

    5 kun oldin

    my life was a fucking shit before u go,,, pls come back my goth boi :(

  72. Doug Brandon

    Doug Brandon

    5 kun oldin

    The memories haunt me and I know that they haunt you too but it's okay you'll be fine within time

  73. Kevin Hernandez

    Kevin Hernandez

    5 kun oldin

    The best👑

  74. BlackWolfJR

    BlackWolfJR

    5 kun oldin

    miss this guy

  75. Jhoel ——-

    Jhoel ——-

    5 kun oldin

    gritos locos puta mierda bebeton al 6600

  76. Sergej Podvinski

    Sergej Podvinski

    5 kun oldin

    i started listening to him a year before he died,honestly one of the best years in my life

  77. Ezequiel Sanchez

    Ezequiel Sanchez

    5 kun oldin

    gira data de algún transa gil, te la tomas toda y no dejas nada

  78. Michelangelo Fux

    Michelangelo Fux

    5 kun oldin

    3:22 White Wine

  79. Àngela Lòpez

    Àngela Lòpez

    5 kun oldin

    The type of songs that you hear when the aren't around

  80. Chris Lopez

    Chris Lopez

    5 kun oldin

    RIP LIL PEEP L☹VE MADA FAKE

  81. Руслан

    Руслан

    5 kun oldin

    Чел ты где ? Возьми трубку тебе дома ждут

  82. Princess Sheryne

    Princess Sheryne

    5 kun oldin

    Fucking miss you bro 😪

  83. andrey252

    andrey252

    5 kun oldin

    Yeah bro

  84. andrey252

    andrey252

    5 kun oldin

    I never coming home now!!!!!

  85. k1kiz 02

    k1kiz 02

    5 kun oldin

    🤙

  86. sR Trap

    sR Trap

    5 kun oldin

    GothBoiClique 🤟

  87. Lisset Hernandez Beltran

    Lisset Hernandez Beltran

    5 kun oldin

    I miss you💔

  88. Merpy Is here

    Merpy Is here

    5 kun oldin

    My gf showed me him he seems rlly cool 😎

  89. Denis Altun

    Denis Altun

    6 kun oldin

    Sheesh

  90. EMILIANO MONTEON

    EMILIANO MONTEON

    6 kun oldin

    Diosito llévate a diez weyes que le vayan al América y regrésanos a lil peep

  91. Cuentade Memes

    Cuentade Memes

    6 kun oldin

    Hola Papu :()

  92. giuseppe de michele

    giuseppe de michele

    6 kun oldin

    lil peep miss you :(

  93. kuya budo

    kuya budo

    6 kun oldin

    This song deleted right

  94. I tre guarieri oscuri

    I tre guarieri oscuri

    6 kun oldin

    I'm Went to his concert before his death 🥺

  95. fede p

    fede p

    6 kun oldin

    sheeeeeeeeeeeeesh

  96. Skyler Schutte

    Skyler Schutte

    6 kun oldin

    my soul sees it's equal in you , we miss you peep

  97. cookie_dough_char

    cookie_dough_char

    6 kun oldin

    RIP Lil Peep 😭🖤🥀🥀 we all love you

  98. Sasha Polk

    Sasha Polk

    6 kun oldin

    rip peep

  99. Ann Partovi

    Ann Partovi

    6 kun oldin

    Где же десятки миллионов просмотров, куда исчезли фанаты

    • Ann Partovi

      Ann Partovi

      6 kun oldin

      @Heli хех

    • Heli

      Heli

      6 kun oldin

      Забывают про него уже(

  100. Sizzle Pog

    Sizzle Pog

    6 kun oldin

    “Baby I was chosen”😔😔😔🖤🖤🖤